Kompetencer

Strategisk kommunikationsrådgivning
Mange virksomheder skal være bedre til at arbejde strategisk med deres kommunikation. Man skal ikke kommunikere bare for at kommunikere, og man skal ikke kommunikere i øst og i vest. Der skal være en rød tråd igennem al den kommunikation, der ryger over disken i virksomheden, uanset om det gælder PR, marketing, salg ledelses- eller intern kommunikation.
Læs mere

Medietræning
I WeDoCommunication synes vi selv at vi laver markedets bedste og mest effektive medietræning. Hvert år hjælper vi en lang række virksomheder, brands og talspersoner med at få deres budskaber ud i medierne.
Læs mere

Presserådgivning
Til trods for at mediernes seer-, lytter- og læsertal er støt faldende, og langt de fleste danskere generelt kommunikerer mere og mere på de sociale medier, så er god presseomtale stadigvæk guld værd for langt de fleste virksomheder og organisationer.
Læs mere

Krisekommunikation
Krisehåndtering er den kommunikationsdisciplin, mange virksomheder og organisationer ønsker, at de aldrig får brug for. Glem det. Langt de fleste, hvis ikke alle, vil realistisk set blive trukket igennem både større og mindre kommunikationskriser.
Læs mere

PR-rådgivning
PR er en forkortelse for public relations. Sjovt nok tror en del, at det er en forkortelse for presse. Men pressehåndtering er kun en del af disciplinen PR.
Læs mere

Ledelseskommunikation
Intern kommunikation er langt hen ad vejen at opfatte som ledelseskommunikation. Det er ledelsen i en virksomhed, der sætter standarden, tonen og indholdet for al kommunikation, der foregår på de interne kanaler, uanset om det er på intranet, town hall meetings, mus-samtaler eller noget helt fjerde. Når en chef, topchef eller mellemleder taler med og til medarbejderne så er det ledelseskommunikation.
Læs mere

Pitch og salgsudvikling
Salg og pitching opfattes ofte som et forsøg på, at ”proppe noget ned i halsen på nogen, der ikke har brug for det, til en alt for høj pris” – og ja, der findes mange uduelige sælgere og håbløs salgskommunikation derude. Men alle virksomheder har på et eller andet plan brug for at ”sælge” eller ”pitche” deres produkter, serviceydelser, budskaber eller holdninger til en målgruppe.
Læs mere

Risikovurdering af kommunikationsindsatser
Langt de fleste virksomheder har blinde vinkler, når det gælder egen performance inden for diverse kommunikationsdiscipliner, herunder presseindsatser, marketingkampagner og interne kommunikationsindsatser over for medarbejdere.
Læs mere

Foredrag & workshops
Anna Thygesen er en anerkendt foredragsholder og facilitator af workshops. Foredrag og faglige oplæg varer typisk fra 60 minutter til 120 minutter. Workshops skræddersyes i samarbejde med kunderne.
Læs mere