WeDoCommunication

Krisekommunikation

 
Krisekommunikation

Krisehåndtering er den disciplin, de fleste virksomheder ikke ønsker, at de nogensinde får brug for. Men langt de fleste virksomheder oplever realistisk set både større og mindre kommunikationskriser.

Med de sociale mediers indtog er der opstået flere platforme, hvor kriserne kan opstå og rulle. Og det går stærkt. Og når først snebolden er på vej ned ad bjerget, er det vigtigt, at man som virksomhed får et overblik over krisens omfang, evner at se den udefra med andre briller end ens egne og ikke mindst sørge for, at det er de rigtige budskaber med den rette timing, der når ud til presse, kunder, forbrugere og medarbejdere.

I WeDoCommunication har vi mange års erfaring med at hjælpe virksomheder og organisationer i krisesituationer. Vi rådgiver om alt fra analyse af krisens omfang, udarbejdelse af strategi, budskabsformulering, medietræning til håndtering af presse og sociale medier.Vi står selvfølgelig til rådighed 24-7 og vi er vant til at holde hovedet koldt, når vores kunder befinder sig midt i orkanens øje.

WeDoCommunication kan kontaktes alle døgnets timer på:

Anna Thygesen: (+45) 22 15 17 45
Anne Kirstine Cramon: (+45) 27 59 40 96